نظرسنجی نماینده مجلس








پره سر تــــــالـــــــــــــــــــــــــــــش ایران

با سلام 

 بزرگواران حوزه رضوانشهر ماسال تالش

 لطفا در نظر سنجی عملکرد نماینده

 مجلسمون جناب اقای شکری در دوره اخیر

 در سه شهرستان شرکت نمایید



نظرات شما عزیزان:

جوان بیکار
ساعت16:23---7 خرداد 1394
روز سخنرانی شکری خیلی خوشحال شده بودم فکر کردم واقعا این میخواد کار انجام بده.همه جوره قول مساعد داد.ولی هیچ جیز تغییر نکرد.همش شعار بود.اکثر مدیرهای یاری هم ابقا شدن تا لحظات اخر. حتی بعضیاشون مقام بیشتری گرفتن. فوقش جابجایی از یه شهر به شهر دیگه بود.
شکری واس مردم ارزشی قایل نیست.وقتی پیش مردمه انگار اونارو به تمسخر گرفته.انگار یادش رفته شعارهای زیباشو.من که بهش پیشنهاد میکنم دیگه خودشو کاندید نکنه


طوبی مرادی
ساعت14:07---11 بهمن 1393
عااااااااااااااااااااااااااااا لیه

کارمند
ساعت16:42---4 بهمن 1393
شکری تنها به مسیرش ادامه میده و واسه مردم ارزشی قاعل نیست

همشهری
ساعت0:52---18 آذر 1393
آقای شرفی حرف از کدوم تغییر بود، منظورن جابجایی آدمهاست؟؟یعنی شما موقع رای دادن فقط به این نیت رای دادین که هرکی باشه فقط،یاری نباشه!!!!! خوب جواب این کار میشه افتضاع نماینده فعلی،هم تالش رو از دست دادیم هم استان رو.خواهشا یک کار مثبت از شکری بگید تا ما هم بدونیم.در ضمن اقا فرزان دقیقه نو کجا بود،سال بعد همین موقع انتخاباته،4سال تموم شد و هیچ تغییری جز جابجایی دو نماینده حاصل نشد،حیف از ما که یه نماینده قدرتمند در تالش رو بخاطره لج و لجبازی جاشوبا یه شخص......... از دست دادیم.

پره سری
ساعت13:26---11 آذر 1393
شکری آبروی نمایندگی تالش رو برده من خودم دوره پیش اول به رادمهر بعد به شکری رای دادم ولی واقعا پاسه خودم متاسفم،یاری آدم قدرتکندی بود،آدم اگه مشکلی داشت میتونستیم بهش زنگ بزنیم یا 2،3تا از دوستاشو ببینیم کارمون انجام میشه، خودشم انصافا جواب تلفن ها رو میداد،الانم میده،ولی الان چی شکری که نه ج میده نه تحویل ميگيره،ادماشم که خودشون دلشون بیشتر از ما ازش پره،حیف که قدر محمدیاری رو ندونستیم،خودش انصافا ادم خوبیه،من خودم با غرض ورزی بهش رای ندادم،حیف

نیما
ساعت23:13---19 مهر 1393
شکری نتونست به تعهداتش عمل کنه

فرزان
ساعت22:44---15 مهر 1393

سلام یا سیدی
با اجازه چندنکته را باید خدمت دوستان یادآورشم
1-هنوز نزدیک به دو سال از دوره ی آقای شکری مونده نباید زود قضاوت کنیم حداقل تا دقیقه 90 یا سوت داور صبر کنیم.
2-با کمی انصاف دوره ی 12ساله نماینده قبلی را با 2سال و اندی نماینده فعلی قیاس کنیم 2*2=4
3- یکی از دوستان مطلب جالب گفتند نباید از الان به بهانه انتخابات مطالبات و خواسته هامون را از نماینده محترم فراموش کنیم.
4-ودر پایان خدمت سید صادق وشجاع خودمان عرض خسته نباشید دارم .
پاسخ: سلام و درود. کاملا با شما موافقم دوست عزیز

در ضمن بابت دلگرمی و حمایتتون ممنونم 



علی عباس اوقلی
ساعت18:19---15 مهر 1393
وقتی مدیر سایت این قد بی تفاوته که ملت رو واسه پوچ دعوت به همکاری می کنه و از نظر سنجی خبری نیست از نماینده شهرستان چه انتظاری باید داشت!!!
آقا تو تو یه سایت نمی تونی نظر سنجی بذاری بعد از نمایندت فعالیت می خوای؟
رطب خورده کی کند منع رطب؟؟
پاسخ: سلام جناب علی عباس اوقلی :) انتقاد جنابعالی بجا و وارد هستش.متاسفانه بعد از اینکه قالب سایت رو تغییر دادم.نظرسنجی هم از بین رفت و تو قالب جدید نمیشه نظر سنجی گذاشت.حالا همینجا تبادل نظر کنید دوستان عزیز ;)


محمد کیان نظری تالش
ساعت18:16---15 مهر 1393
سلام
حسین ن
مطمئنا ااین اسم شماست که وجود خارجی نداره!
در ضمن برداشت شما از این موضوع اشتباست ظاهرا شما از این مرد عقده ادیپ برداشته اید،حالا کار من رو انجام داد به عنوان یک تالشی دیگه بقیه اش به عهده خوانندگان محترم.


ماسال شهر عشق
ساعت16:31---15 مهر 1393
همه بفکر خودشون و دارو دستشون هستن

مقیم پایتخت
ساعت20:50---14 مهر 1393

حدود 15 ساله که تالش رو ترک کردم.فکر نمیکنم هربار که میام بجز تغییر اندک فضای ساخت و ساز خود مردم برای منازلشون کار بزرگی واسه تالش شده باشه



جوان جویای کار
ساعت15:07---14 مهر 1393
شکری نسبتا از یاری بهتره. و چند مورد از دوستان یاری رو از چند تا اداره برداشت.اما به وعده های خودش عمل نکرد

حسین.ن
ساعت10:34---13 مهر 1393
در جواب محمد کیان نظری تالش
امیدوارم اسمتون وجود خارجی داشته باشه ..دوما چطور به خودت اجازه میدی اینکه منافع شخصی خودتون و کارهای شخصیتون رو با منافع کل تالش قابل مقایسه بدونی ؟؟؟
تو زمان یاری هم منافع شخص به جمع ترجیح داده میشد.
در ضمن اینکه میگین شکری کارتون رو درست کرده و واستون سفارش کرده چیزی شبیه داستان هستش مگه اینکه دوران انتخابات از دوستان بسیار نزدیکشون بودی.
وگرنه من خودم بهش واسه یه کار گفتم.بهم قول داد که همون لحظه به اون مدیر سفارش کنه که کارمو قانونی انجام بده.اما دروغ بود.و هرگز نگفت.و بعد اون هم جوابمم نداد


حسین
ساعت14:48---12 مهر 1393
اقای شرفی از وقتی که قالب وبلاگ رو عوض کردین.دیگه نظرسنجی هم محو شده و نمیشه نتیجه نظرسنجی رو دید یا شرکت کرد

محمد کیان نظری تالش
ساعت10:02---12 مهر 1393
سلام
به نظر من آقای شکری هر چی از دستش بر اوومد انجام داد،همین که یه تالشی بود و تا الآن هوای تالشی هارو داشته خیلیه،یه بار در تهران کارم به ایشون افتاد دست مریزاد برام سنگ تموم گذاشت،تو سفارت خونه برا کار داداشم رفته بودم با یه تلفن وقتی گفت همشهری من هست و تالشه یارو گفت بفرست بیاد اگه اونجا آقای شکری نبود الآن معلوم نبود که کارم کی تموم می شد،من هر جای دنیام که باشم براش دعا می کنم چون نمکش رو خوردم نمک دونش رو نمیشکنم.
پاسخ: با سلام.درود بابت حضورتون


نظرسنجی
ساعت16:44---11 مهر 1393
نظرسنجی برای نماینده فعلی در شرایط فعلی بهترین کاره.
بعضیا سعی دارن از الان جو انتخابات بعدی رو راه بندازن که اصلا کار خوبی نیست. اما باید فعلا از نماینده فعلی کار بخواهیم و در مورد عملکرد ایشون بحث کنیم


معراج
ساعت13:16---11 مهر 1393
من بچه ماسوله هستم اصلیتم تالشه.هشت ساله که تهران کار میکنم.عاشق تالشم
با اینکه از ماسوله مطلبی نمیزارین معمولا به سایتتون و بیشتر گروه سر میزنم
لطفا به کارتون ادامه بدین و بیشتر مطلب بزارین
درود تالشه برا
پاسخ: ارادتمندیم برا جان در خدمتیم


شاهین
ساعت11:48---11 مهر 1393
تعدادبازدید سایتت خیلی بالاس اما همه تو نظرسنجی شرکت نمیکنن.کاش همگی شرکت میکردن که نتیجش جالب و حساس میشد

عباسی.فرهنگی
ساعت10:37---11 مهر 1393

هیچگونه حکمی وجود نداره که وقتی ادم به یه نفر رای میده یا ازش حمایت میکنه تا اخر دوره سکوت کنه و ازش انتقادی نکنه .اتفاقا اونایی که میکنن وفاداریشون بیشتره و بیشتر خیر و ث نماینده و مردم رو میخوان تا اینکه مثل خیل عظیمی از چاپلوسان سکوت کنن و تعریف و تمجید کنن
مطمعنن اقای شرفی با انتقادشون بیشتر محبت میکنن به ایشون تا دیگران



مصطفی صادقیان
ساعت10:31---11 مهر 1393
سلام
در این هرج و مرج اجتماعی حاکم شکری بهترین فرد برای تغییر بود،پس به نظر من اگر کاری هم از دستش بر نیامده،مردم تالش توانستند فردی را عزل کنند که در منطقه پادشاهی می کرد.ممنون از بابت نظر سنجی شما.
پاسخ: با سلام و درود ممنون از حضورتون باهاتون موافقم اینکه تغییر حاصل شد بهترین پیروزی بود


sara
ساعت1:02---11 مهر 1393
Agha alie divone behtar nist bejaie davaie shakhsi in bahse bihode ro tamomesh konid???
Hala khobe nevisande matn taghaza karde bod matn va bahs ro be hashie nakeshonid
toro khoda bezarid mardom hadeaghal dardodel konan.shoma ke sar akhar kare khodetono mikonid va mardom va gereftariashon aslan baraton mohem nist


امین
ساعت23:18---10 مهر 1393
مدیرا واسه نظرات مردم ارزشی نمیبینن چه برسه طرفداران یا نزدیکاش که میخان اوج فدایی بودنشون رو نشون بدن

نوید
ساعت21:47---10 مهر 1393
ممنون بابت نظرسنجی.جالبه

علی دیوانه
ساعت18:46---10 مهر 1393

سلام
قربون این همه آأم با سواد،برادران توجه داشته باشند،تهدید درسته نه تحدید!!
من کسی رو تهدید نکردم،کسی رو هم تخریب نکردم،علت این همه پرخاشگری شما چی هست؟؟!
من نظرم رو گفتم حالا با نام مستعار علی،چرا ناراحت شدید؟
جناب شرفی از شما می خوام نظرم رو تائید کنید تا علت این سوئ تفاهمات از بین بره ممنون از لطفتون
پاسخ: جناب؟؟؟ از لحاظ اداب وبلاگ نویسی بنده هیچگونه وظیفه و تعهدی بابت تایید نظرات جنابعالی ندارم'چراکه با اسم حقیقی وارد بحث نشده اید و این انتقاد بجای دوستان رو پرخاشگری منظور نفرمایید لطفا''''

همچنین تقاضامندم و خواهشمندم بحث رو به حاشیه نکشونید و در مورد اصل مطلب با اسامی واقعی حضور بفرمایید.و بجای طرفداری و جانبداری بی چون و چرا با منطق و نگاهی واقع بینانه به مساعل منطقه بپردازید

 ضمنا در کامنتی فرمودید چون قبلا از ایشون حمایت نمودیم و پشت سر ایشان ایستادیم ؛؛؛ باید تا اخر انتصابشان نیز پشت سر ایشان بایستیم!!!!!

بنده سکوت میکنم و از دوستان تقاضا میکنم در این مورد نظرشون رو دوباره بفرمایند(برای بنده که قابل درک نبود!!!)

 

 

 



sanaz
ساعت23:39---9 مهر 1393
Manam ba rezaii moafegham
agha ali in harekateton kheili zesht bod
dorane tahdid va zor dige gozashte
alhamdolela keshvare ma az lahaze amniat to mantaghe kheili khobe
pas bikhod javgir nashin


سعیدم از ماسال
ساعت19:37---8 مهر 1393
ممنون که نظرسنجی گذاشتین.لطفا به تحدیدا توجه ای نکنین.به کارتون ادامه بدین لطفا

رضایی پره سر
ساعت17:19---8 مهر 1393
جناب علی اقا متاسفم واس طرز تفکر و تحدیدتون

اقای شرفی چه حقیقت بگن و یا نه.حداقل شهامتشون رو دارن با اسم حقیقی خودشون انتقاد میکنن.
شما با اسم دیوانه میخواهید چی رو نشون بدید.اگه قصدتون تحدیده که میشید مثل یاری و طرفداراشون


علی دیوانه
ساعت9:54---8 مهر 1393

دیروز پیغامی برایتان مبنی بر عملکرد ایشان فرستادم ولی گوئی تائید نکردید،حتما دلیل قانع کننده ای داشته اید در هر صورت به نظر من شما شایستگی اجرای چنین نظر سنجی را ندارید، در دوره قبل نیز شما برای همین نماینده فعلی کاسه داغ تر از آش شده بودید،اینها را که فراموش نکرده اید در پره سر نطق طویل و درازی ایراد فرمودید،
حتما به یاد دارید که شما در تالش در سخنرانی مرکزی پشت کی ایستاده بودید،الآن هم پشت او بایستید او با همایت شما بالا آمد الآن میخواهید با او چه کنید؟
می دانید شما را در قرآن با چه نامی می خوانند؟
منافق!!


پاسخ: جناب علی دیوانه. نظر شما رو تایید میکنم تا متوجه شوید هراسی از نظرتون ندارم.چون بنده با حمایتم در دوره قبل از جناب شکری / نماینده محبوب شما/ نشون دادم که حامی تغییر بودم و از هیچ کاری در این مورد دریغ ننمودم. اینکه میفرمائید بنده و تمامی مردم باید چون قبلا به جناب شکری رای دادیم.دوباره اینکار را  بدون تبادل نظر و بحث و چشم و گوش بسته انجام بدیم.هرگز چنین نخواهد شد.و اینکه گفتین: کسی که به اقای شکری دوباره رای نده منافق هستش!!!

سوال؟؟::پس چرا ما برای تغییر به اقای شکری رای دادیم!! این که شد تکرار اشتباهات قبل. لطفا با منطق و عقل برای کاندید مورد علاقتان رای جمع کنید و نه با تخریب و تهدید.دوست عزیز!! در ضمن بنده برای اقای شکری هیچگونه سخنرانی در پره سر انجام ندادم.اما همونطور که فرمودید پشت سرشان در تالش در دور دوم حضور داشتم و همراه اکثر مردم تالش برای تغییر



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 31 اسفند 1395برچسب:شکری,محمود شکری,نماینده مجلس,نظرسنجی انتخابات تالش,نظرسنجی شکری,نظرسنجی تالش,,ساعت 23:58 توسط سید صلاح الدین شرفی| |